24 november

24 november 2017 - Kang, Botswana

24 november
Na het eten begon het toch te regenen en te onweren. 🌩⚡️🌧⚡️⛈🌧⚡️Het waren twee buien die elkaar aan tikte ( of zoals Jurre zegt TIKKIE😍😀). Wij zijn dus weer in de auto gaan zitten schuilen.
Na een klein uurtje was het onweer alweer wat verder weg dus maar gauw plassen en naar bed. Karel ging ook naar bed maar doordat hij iets groter is dan gemiddeld kwam hij met zijn rug tegen het afdakje van de tent aan en toen kreeg hij een plens water over zich heen 😬 shirt hartstikke nat. Balen dan maar zonder shirt slapen.
Het natte shirt in de tent opgehangen aan 1 van de dwars lijntjes.
We vielen redelijk snel in slaap maar na ongeveer 1 uur kwam het leuke onweer weer terug brrrrgrrrrrrr😬 dus echt goed geslapen hebben we helaas niet.
Vanmorgen nog een paar verse ingredienten gehaald bij de shoprite en later ook nog bij de Spar want de Shoprite had heel weinig groenten.
Daarna op weg naar Kang. Onderweg hebben we nog een stel struisvogels met wel 10 kleintjes gezien😀👍
Waren we al om half 1 in Kang. Dus even " Palaver" gehouden, wat te doen. Een camping in Kang met veel trucks en een zwembad🤔 of alvast die 100 km rijden naar Hukuntsi dat scheelt morgen weer. Morgen hebben we namelijk veel gravel en zandpaden.😎😎
Er was zomaar een VVV bij het tankstation in Kang en daar was een heel vriendelijk meisje die ons hielp. Zij vertelde ons dat er geen campings zijn in Hukuntsi maar wel een paar hotels. Ze is gaan bellen en er was plek in het Shi hotel. Stel je bij het woord hotel niet een hotel voor zoals wij die kennen hoor. Maar goed dat gaf niet. Wij een kamer geboekt en na de lunch op weg naar  Hukuntsi.
Dat ging redelijk vlot en aangekomen bij het " hotel" kregen we een los staande unit in sovjet stijl😂😂😂😂😂😂 maar met airco en douche en wc en oh ja ook een bed😂😂😂👍👍👍👍
Vanavond aan de overzijde eten en dan morgen op pad naar het KTP. We zijn beniewd en vinden het ook wel weer spannend. Hoe zijn de wegen in het park? Erg veel zand of gaat het mee vallen? We hebben 5 nachten in het park geboekt en we hebben geen douches, waterkranen op de campsite😜😜😜😜😬
Meestal wel een latrine. 😀🙃
Dus moeten we veel water meenemen.💧💦
we laten over een paar dagen weer van ons horen met hopelijk veel leuke verhalen.
Groetjes allemaal en een fijn weekend.