Nog maar 6 nachten slapen in ons eigen bed en dan....😀

18 oktober 2017

Nog 6 nachten en dan gaan we echt op reis.
We zijn bezig met de laatste dingen voor te bereiden.
De gps coordinaten instellen op de Garmin die we van Folkert en Marlous hebben gekregen😀👍.

Maar het was vandaag zulk lekker weer dat ik even iets moet opbiechten😜
Ik heb lekker bij Billy's een ijsje gekocht😜 straks kunnen we alleen maar verpakt ijs kopen 😜 dus nog even heerlijk genoten van dit lekkere verse ijsje.
Sorry Karel jij was aan het werk en ik heb al vakantie😂😂😂😂😂

Ik zet wat tips onder elkaar voor mensen die misschien ooit ook zo'n soort reis willen gaan maken.

TIP:
Tuurlijk onze spaarpotten leeg gehaald. Elke keer na een vakantie starten we weer met het vullen van een spaarpot voor iets extra's in een vakantie.
Ongeveer 1 jaar geleden wederom gestart met sparen van 2 euro munten.
Het is een heel leuk bedrag geworden.  Hoeveel? Raadt maar😜.

TIP:
Als je meerdere landen bezoekt, waar ze niet betalen met de euro, is het een voordeel als je de koers  van de euro met bv de rand, pula of kwacha, lamineer en in je portemonnee  doet.

TIP:
Van Folkert en Marlous een car check lijst ontvangen.
Tuurlijk gaan we deze meenemen zodat we onze auto helemaal na kunnen lopen aan de hand van deze lijst.

TIP:
Onze boodschappenlijst ook aangevuld en uit geprint.
We hebben niets dus moeten alle basic dingen ( koffie zout wc papier en dergelijke dingen) daar kopen en dan is het wel heel makkelijk als je van te voren al een boodschappen lijstje maak. En natuurlijk meenemen.😜

Gisteren heerlijk naar de sauna geweest met Franca. Dus ik ga schoon op reis😂😂😂😂😂.
Karel vandaag en morgen nog een late dienst draaien en dan heeft hij OOK  vakantie.

1. Niek:
    19 oktober 2017
    Succes met de laatste voorbereidingen
  2. Kirsten:
    Jeeeeh bijna op pad!!
  3. John en Lucia:
    19 oktober 2017
    Kan me voorstellen dat het begint te kriebelen! We gaan jullie zeker in de gaten houden
  4. Martin:
    20 oktober 2017
    Zoals altijd weer goed voorbereid op pad, zie ik al.
    Wij wensen jullie een geweldige reis en kijken uit naar alle verhalen en foto's
  5. Jeroen:
    20 oktober 2017
    Geniet lekker van jullie nachtrust in jullie eigen bed........
  6. Wijnie van den Berge:
    Hoi beiden

Bijna zover .....ik wil jullie een fantastisch mooie reis toewensen en kom gezond weer terug met een rugzak vol ervaringen en verhalen!!
  7. Janine Holzmann:
    22 oktober 2017
    Enjoy!!! De (werkende) thuisblijvers zullen het fort wel weer verdedigen.
  8. Petra:
    Nog 1 nachtje slapen en dan is het zo ver. Heel veel plezier samen! XP
  9. Evalina Holzmann:
    22 oktober 2017
    Bedankt voor jullie reacties. Nog 2 nachten in ons eigen brede bed en dan gaan we😜 Spannend. Dit weekend nog even heerlijk genoten van onze kleinzoon Jurre die bij ons logeerde.
  10. Franca:
    Ha bijna vakantiegangers,
    Het schiet nu HEUS ECHT op...
    De nasi van Karel vanavond smmmmmmmmmmmmmmmaakte weer!
    Slaap lekker nog even in het eigen bed.